Monday, March 12, 2012

一觉醒来

Oshhh , damn lazeeeeey to update larh. Nothing to do so i'm here again ;)
First term exam is over , holidays ! I love holidays , everyone love holidays . Yaaa , because i can sleeeep like a boss'
This term exam 吃大便 , you know what ? "第一次成绩差 是为了让第二次有进步的空间"
Football mssd coming soon , trained so hard just to taste the feeling of win ! C'mon , i'm not greedy just one win is enough ! Go #CHSFC
17岁的生日 平静地度过
这才发现 我又大了一岁
谢谢记得我生日的人

..
..
..
..
..


如果有一天 一觉醒来
发现四周的人都不认识你 世界忽然变得很陌生
你会怎么办

周围的人忽然来个360度改变
习惯了一切都理所当然的我
有点不习惯了
累了 倦了
你虞我诈的生活 我厌倦了
... The End (:


No comments:

Post a Comment